Waar kan ik oordoppen kopen?

Waar kan ik oordoppen kopen voor o/a feesten en concerten. En welke hebben dan de beste prijs/kwaliteit verhouding?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan oor je de muziek toch niet?

Antwoorden (5)

Ik zou als ik U was even binnen lopen bij een dichtbijzijnde drogisterij. Of bij een muziekwinkel: ik verwachtte het ook niet, maar daar heb ik hele goede oordoppen gevonden ;).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de audicien, en die is verbonden aan een opticien. Dus op naar de brillenwinkel! Daar kun je 'concertdoppen' kopen die beter zijn dan de standaard schuimdopjes, en de audicien kan je ook adviseren over welke de beste zijn voor jou.

Ik heb zelf doppen van Comfoor en die voldoen prima. Ze kosten ongeveer 15 euro.

Er zijn natuurlijk ook veel duurdere doppen te koop en die filteren misschien nog wel beter, maar mijn dopjes zorgen er voor dat ik nog muziek hoor en mensen hoor praten, terwijl ik anders compleet van m'n sokken geveegd word door de bas-tonen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een doosje was-oordopjes. Prima. Bij Kruidvat/Etos. Klein geel doosje. Zitten er 10 of zo in. Paar euro.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.consumentenbond.nl heeft vorige jaar een onderzoek gedaan naar de besteoordopjes. Volgens mij kwamen de oordopjes van de hema er heel goed uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijkshop voor 9,95 allerlei soorten