Zijn al je mp3 bestanden in je bibliotheek toegankelijk voor anderen in Spotify?

Zijn al je mp3 bestanden in je bibliotheek toegankelijk voor anderen in Spotify? Kunnen hun bijvoorbeeld ook deze muziek luisteren en is deze weer online te vinden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Volgens mij alleen als je ze in een afspeellijst zet. De afspeellijst kun je echter ook NIET publiceren, (klik rechtermuisknop op de lijst) dan ziet niemand welke nummers jij hebt. Normaal gesproken wordt elke afspeellijst die jij aanmaakt automatisch gepubliceerd.

Je kan automatisch publiceren uitschakelen in je Voorkeuren. Windows: kijk onder het menu Bewerken, Mac : kijk onder het menu Spotify, en vervolgens bij het Profiel gedeelte.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
handige tips!